navigation

mandag den 25. oktober 2010

25. oktober

okai.. det  er vidst et godt stykke tid siden jeg sidst har blogget. hm... hovsa..

nå men.. er endelig blevet færdig med mit portfolio projekt - og nej det er ikke fordi jeg har ændret designet like 50 gange nu.. (løgn.. kun ændret det 3) .. nå men.. altså temaet for min portfolio blev xbox spillet Limbo.. og nej det ikke den uhyggelige del der er temaet.. men grå toningen.. ja lyder lidt fail.. men det er squ da blevet okai godt alligevel xD


..er virkelig virkelig glad for at jeg fik lavet det om.. x3 og er glad for at det ikke først var imorgen jeg fik ideen til dette.. for så havde det squ været for sent xD ((portfolio eksamen er imorgen ><))

nå men... dudes.. husk at kryds fingre for mig imorgen kl 11.00 : D !!!!


... andre ting?

jo.. jeg har fået klippet pandehår xD .. og for en gangs skyld blev det faktisk lige.. Owo .. er ret godt tilfreds med resultatet... xD ..





... and now with a pepsi and a weird face XD ... mwuhahaha

~ end..

1 kommentar: