navigation

fredag den 14. marts 2014

14.03.14

Hey. 

Det er godt nok et godt stykke tid siden jeg sidst har skrevet herinde, wa? 

Nå, men da jeg alligevel ikke kan huske alle de ting jeg har lavet siden sidst, så får i bare lige nogle highlights.. 

På arbejde har vi lige haft skiftet afdelinger. Før havde jeg L.o.g.g, Sport og Modern Classic på Hennes afdelingen, hvilket er 3 små fine afdelinger. Og nu har jeg så fået Everyday, hvilket er vores største afdeling på Hennes... Det er vildt så meget der er at holde styr på, men det er alligevel en ret sjov afdeling at have, da jeg virkelig føler at jeg har fået meget ansvar i butikken.

ud over det, spurgte min chef også mig om, jeg ikke ville være Conscious Ambassadør for butikken, hvilket går ud på at gøre butikken mere miljø venlig og sådan - hvilket jeg sagde ja til... 

I onsdages var jeg inde og se Saving Mr. Banks sammen med Mathias. Da vi kom ind i salen, kunne jeg seriøst ikke lade vær med at grine og tænke at vi var gået forkert. Hele salen var fyldt med gamle mennesker, med et par få undtagelser. Det var vildt mærkeligt.

Nå men selve filmen var mere end bare fantastisk, jeg havde ikke regnet med at jeg skulle græde til den, men det gjorde jeg. Alt ved den virkede så veludført og gennemtænkt. Så hvis du har tiden til det, så vil jeg klart anbefale dig at tage ind og se den (om du så er en Disney, Mary poppins fan eller ej) 

Nu er der også kun ca 2 uger til J-popcon, og jeg glæder mig så meget!!!! Mele babu jeg glæder mig til at se dig!~
Egentlig ved jeg stadig ikke helt hvilke cosplays jeg skal have med, ud over Burial at Sea "Elizabeth", hvor jeg er igang med at lave en ny nederdel til... 

Dog er jeg pt i gang med at lave en ny version af Cassie/wonder girl, hvilket jeg også overvejer at tage med, da jeg er helt forelsket i wigen, hahah... 

 Mangler faktisk kun lige at få lavet logoet færdigt og så jeg ellers relativt done.. :b 

Ud over det, så jeg også i gang med at få lavet mit poison ivy cosplay færdigt (hvilket jeg startede på for et år siden, hov ups)... selve fronten af min 'dragt' er jeg ret glad for, selvom der er meget fokus på boobs... Jeg mangler dog stadig skoene og så er jeg ikke helt sikker på om jeg vil lave handsker til eller ej.. 

Egentlig var det også meningen at jeg ville lave Eilonwy fra Taran og den magiske gryde og tage med til J-popcon, men jeg ved stadig ikke om parykken når at komme frem til tiden :c Dog har jeg stoffet til det, og hvis det er så overvejer jeg at bruge wonder girl parykken, selvom den på ingen måde er lang nok til det..
 Den kan i hvert fald godt lave hendes freaky pandehår something... så som en plan b, virker den okay? eller hvad? 

Ellers har jeg bare leget med make up til forskellige cosplays... da jeg ville øve mig på at lave et 'beaten up'-look, fregner (og at se ud som en på 14, hvilket ikke lykkes på nogen måde.. lol nå)... og så prøvede jeg også lige at se om jeg kunne ramme Thea Queens "jeg ser altid ud som om jeg er ved at græde men alligevel ser jeg cute ud"-look



nå hov... det var alligevel meget jeg fik skrevet... så take care.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar