navigation

mandag den 14. februar 2011

14.02.11

Vinterferie... er det ikke bare dejligt? .. egentlig ikke.. jeg sidder allerede og keder mig noget så grusomt ;n; men ja... så har man da endelig fundet en god grund til at se lidt anime xD 

de sidste dage har den stået på at gense speed grapher sammen med mathias :D det er seriøst mega mange år siden jeg sidst har set den.. og ligesom sidste gang, var den mega klam og mega forkert x_x xD haha.. men historien er god :3 dog så vi den på engelsk da mathias ikke er så glad for det japanske x-x hvilket ikke kan anbefales... nogen af stemmerne er dejlige.. men den kvindelige hovedpersons stemme er noget af det værste ... man får seriøst spat af at høre på den XD
Nå, kunne ikke finde et godt splatter billede.. så i nå nøjes med det her xD

Imorgen kommer min kære broder forbi, og så skal vi ind og se "alle for én", hvis vi får taget os sammen til det xD ... haha,... og så skal vi ellers bare lave noget mad, bage nogle kager og lave ingenting xD 

onsdag kommer de gamle så også forbi + min farmor, hvor den så står på gule ærter :3 damn hvor jeg glæder mig.. elsker virkelig gule ærter .. nom nom nom... så i overmorgen vil jeg give mig til at bage en æble tærte som vi også skal ha :D !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar