navigation

lørdag den 12. februar 2011

12.02.11

I går fik jeg så endelig farvet mit hår ... lyst xD ... eller noget af det... ;D ... egentlig ville jeg godt ha hele håret farvet i den farve som det blev.. men tror ikke jeg tør ;n; er bange for at det bliver grimt xD .. 



mh.. et ikke så godt billede xD .. men har ikke andre lige pt af min hår -.- xD (det sidste billede er mest for at man kan se farveforskellen på det farvede og mit alm hår XD .. noget ) 


hm.. hvad ellers? .. jo.. de sidste par dage har jeg også ligger syg, hvilket har været pisse irriterende.. da det er mega nedern at ha ferie og være syg XD ... men i dag har jeg det så nogenlunde okai... sååe.. i dag har jeg bagt chokolade-stykke-muffins xD .. damn hvor blev de dog gode :3

imens jeg stod og lavede aftensmad besluttede jeg mig så også for at høre lidt narnia soundtrack musik.. og der faldt jeg over den her sang .. -> http://www.youtube.com/watch?v=Nftl12ngW1E .. joe McElderry "someone wake me up".. den er virkelig så dejlig at høre... kan ikke få nok af den.. selvom jeg af en eller anden grund syntes noget af teksten(måden han synger en del af sangen på), lyder som switchfoot's "this is home" men det nok bare mig... 

When I see stop signs, I'm gonna run them down
When I see red lights, I'm gonna hit the ground
What you've done to me
Turning my world upside down
Someone wake me up
Someone wake me up

Ingen kommentarer:

Send en kommentar