navigation

torsdag den 27. januar 2011

27.01.11

Okai.. så er dette den sidste uges ferie.. hvilket betyder at jeg skal i skole igen i næste uge :/ æv... var ellers rart at være hjemme xD .. nå men.. det skal nok blive godt at komme op og se de andre igen i næste uge <3 .. 

I går var jeg så i motionscenter for første gang i mit liv.. xD åh mai gaart, hvor var det underligt.. så mange mennesker... hm.. dog blev det kun til ca 40 mins træning, da jeg ikke ville starte for hårdt ud, da jeg stadig har en masse ryg/hofte/something problemer :/ suk.. jeg havde dog troet at jeg ville ha have haft ondt i dag ... men heldigvis havde jeg ingen smerter.. weeh :D 

i anledningen af at jeg er begyndt at træne har jeg også investeret i en ny ipod.. den der lille en... da jeg ikke ville ha min classic med .. da jeg er alt for bange for at miste den + den er ret stor/tung i forhold til en shuffle XD ... 

nå...i dag har den faktisk bare stået på at game fable 3 og snakke med trine over headset.. hvilket var ret nice xD ... og nu har endt med at jeg har fundet ud af at mine kone i fable har været mig utro.. da jeg åbenbart har fået et negerbarn xD .. og så har jeg fået 4 unger med trines char XD hahaah ... 

nå men det var alt for nu.. baj baj <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar