navigation

søndag den 23. januar 2011

23.01.11

såååe.. ny blog igen.. 

i går var jeg noget så glad.. ved ikke helt hvorfor men det var jeg... men i dag er en hel anden sag.... okai, jeg startede godt nok med at være glad.. men så pludselig blev jeg meget trist og meget ulykkelig... jeg følte mig lidt røvrendt på en eller anden måde... samtidig med at jeg følte mig svigtet >< ... men ja... det nok bare mig der er noget i vejen med.. hm.. nok om det... 

jeg er gået  i gang med at gennemføre fable 3 igen igen igen... dvs.. dette er 4 gang jeg spiller det igennem... første gang spillede jeg som kvinde.. og var relativ god.. anden gang som mand og var ond... tredje gang også som man men ekstrem god.. og nu igen... som mand.. da jeg ikke nåede at gifte mig med elise sidste gang jeg spillede ;n; XD ... 

okai... så er der ca også lidt over en uges ferie tilbage før man skal tilbage til skolen.. og damn hvor jeg ikke gider... >> det der semester projekt hjemsøger mig stadig lidt.. så det bare herligt..! 

nå men... at spille mere fable i dag XD .. så baj baj <3

1 kommentar:

  1. Det eneste gode ved at skulle starte igen er at se dig hver dag :D! <3
    Og så lige Roberts humor n__n men fuuuck jeg gider ikke Marc og Kindy, sådan nogle egocentreret hitler-børn >>.... og alf... ja det er alf xD har ikke nød at sige mere :p

    SvarSlet