navigation

lørdag den 22. januar 2011

220111 - Cosplays anno 2011

Hej mennesker... 

så fik jeg lige lyst til at skrive blogs igen.. well.. ved ikke lige hvad der sker for tiden.. jeg laver intet men vil alligevel bare skrive blogs XD .. lidt lol wut agtigt ino.. nå men ... at skrive blog.. 

For et stykke tid siden troede jeg, at jeg havde fundet ud af hvad jeg skulle cosplaye her i år.. men nu er der blevet ændret lidt på det hele igen..

den første con jeg skal til bliver Genki, da jeg ikke har penge/tid til at tage til svs :/ æv..! ville nemlig gerne ha været af sted.. men pyt xD ... nu bliver det så genki ... 

Genki: 

Nero (own char)

Elise (fable 3)

og så måske også amber fra darker than black

J-popcon:

Amber (darker Than Black)



And then.... et hemmeligt cosplay.. ;3 .. hihi



Hellequin (AC brotherhood - hvis jeg har overskud til at lave det)

og så måske ellers Elise også.. hvis der er en dag til overs eller noget xD

såååe... det var vidst alt XD ... damn jeg får mega travlt... 

the end... 
loooooove Walle :3 <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar