navigation

mandag den 17. juni 2013

17.06.13

There's always a lighthouse
There's always a man
There's always a city

****

Lang tid siden, huh? 

Den 3. Juni flyttede Mathias og jeg ind i vores nye lejlighed. Jeg har haft en del stress over dette, da vi først fik at vide at vi havde fået lejligheden ca 2 uger før vi skulle flytte ind.. x.x nå men, nu bor vi her så, og hvor er her dejligt :D ..vi er dog ikke helt færdige med at få pakket ud, så jeg venter lige med at ligge billeder op indtil da. 

Lol, fun fact. Jeg kan høre min underbo snorke, ikke just så fedt, men hvor er jeg dog glad for mine ørepropper! 

Vi har også endelig fået muligheden for at få fibernet, hvilket er fedt, hvis vi dog nogensinde får det. Inde på waoos' side stod der ved vores ordre bekræftigelse at der max ville gå 10 dage. Nå, de 10 dage gik så, så mathias ringede til Seas som er dem man skal ringe til i vores område omkring det. De siger så at der kan gå op til 4 uger før man får det, og da de først fik bekræftigelsen fra Waoo i sidste uge, kan vi risikere  at skulle vente 3 uger til, før vi får net. Jeg er rimelig glad for at jeg har mit mobil data i mellemtiden, men det bare ikke fedt! 

Lige i øjeblikket har jeg også en stor kamp med SU styrelsen, der mener at jeg skal betale SU tilbage for en måned hvor jeg har været under uddannelse. Jeg kontaktede min gamle uddannelse for at spørge om hjælp men fik at vide "det er din egen fejl, og du må lære at tage konsekvenserne af dine handlinger", nå! Så ringede jeg så til kommunen, da jeg jo så i teorien har været ledig i den måned (da skolen lige pludselig også ændrede deres statement fra at 'vi har ikke meldt dig ud endnu' til 'du har aldrig gået her, men bare  fået lov til at gå op til eksamen'), der fik jeg så også at vide at det var min egen fejl, og jeg citere ordret "du har et arbejde, så må du bare tage nogle flere timer".. så sådan som det ser ud pt skal jeg betale næsten 10.000 tilbage i SU - fedt man. 

Hvad er der ellers sket? 

Jeg har ikke rigtig haft så meget tid til at kigge på cosplays, da jeg sjovt nok har haft det hele pakket ned i flyttekasser. Men lige nu er jeg faktisk næsten færdig med mit Luna Cosplay fra 'Splint & Co.'.. jeg har fået købt stof til Minatsukis kjole fra Deadman Wonderland, og er igang med at finde de ting jeg skal bruge til mit næste Elizabeth fra Bioshock Infinite cosplay... og jeg er for nyligt også begyndt at læse Magi, og er faldet så meget for Alibaba, så selvfølgelig skal jeg også cosplaye ham nu!!!!!

Videre, 

Jeg er så småt ved at vænne mig til at have et rigtigt arbejde, hvilket jeg holder virkelig meget af. Dog var sidste uge virkelig hård, og har samlet set haft 44 timer i den sidste uge, (er ansat på 30 timer), hvilket også har betydet at jeg har haft min første 13 timers vagt..  Heldigvis skal jeg kun på arbejde tirsdag-fredag i denne her uge og så har jeg fire fridage, som jeg ser virkelig meget frem til!!!! 

nå det var alt for nu. undskyld for alle de manglende billeder.. men det må blive en anden gang

Ingen kommentarer:

Send en kommentar