navigation

søndag den 8. maj 2011

08.05.11

I fredages var jeg så til min mormor og morfars guldbryllup.. eller rettere.. jeg kom 3 timer for sent til det, da jeg skulle være til info timen om vores eksamensprojekt, selvom der var 2 fra min gruppe til stede og vi også fik al infoen på en mail .. jamen tak...

men pyt... 

Lørdag var jeg så hos de gamle, hvor Dreas og jeg brugte det meste af dagen på at spille wow og uno..om aftenen tog vi så ind og så fast 5. hm ja, der var lidt plot huller og lidt "ahr comeon, det der kan man jo ikke", men bortset fra det, var den rigtig, rigtig god :3

Søndag er så gået med at få lagt windows 7 ind på computeren og få wow til at virke igen (det døde åbenbart meget pludselig)..
ellers har jeg også lige fundet ud af, at vi skal i sommerhus i nordjylland i sommerferien, hvilket nok skal blive hyggeligt x3

nååe, det var alt fra mig for denne gang.. baj baj <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar