navigation

søndag den 22. maj 2011

22.05.11

Så er min wig i DK,.. \o/ .. håber jeg får den i løbet af de næste par dage *at krydse fingre for at den ikke bliver taget i tolden*

Lige for tiden er jeg også begyndt at spille meget xbox igen,..det er ret dejligt og afslappende, fremfor at sidde og spille wow, hvilket jeg igen har droppet at spille da det blev for meget af det samme hele tiden.
I torsdages må det ha været, spillede jeg så acb multiplayer sammen med Mele og Kitty... hvilket var mega hyggeligt <3 .. dog havde jeg en del problemer med at komme ind i selve kampene, men da jeg endelig kom ind, virkede alt fantastisk :D 
Fredag formiddag, valgte jeg så at sætte Dragon Age på igen for at finde ud af om jeg kunne spille videre selvom jeg havde klaret sidste bossen - hvilket resulterede i at jeg så rulleteksterne for anden gang... så blev skærmen lidt sort og *pling*, der kom en achievement for at ha klaret sidste bossen uden Morrigans ritual, hvilket jeg ikke havde gjort.. nej jeg havde valgt at lade Morrigan hjælpe for at redde Alistair og min egen figur, og havde også fået achievementen for den ending.. så var ret overrasket.. men jaja.. jeg klager ikke, for chancerne for at jeg kan klare den boss igen er lig med 0% xD

Efter jeg havde fået den achievement tog jeg så nogle papirer op med nogle koder på, der fulgte med til spillet da jeg købte dem.. koderne gav afgang til en af de dyre dlc'er, men havde ikke forventet at koderne ville virke, da jeg havde købt spillet i blockbusters brugtmarked.. men overraskende nok.. virkede de... så yay free dlc til mig ! \o/ 

Jeg fik dog ikke spillet ret meget før min far og Dreas kom og hentede mig.. så hjem til de gamle og sove på en sofa, da man åbenbart selvfølgelig fik et migræne anfald der.. hurra for det... men at man ellers fik nyt franskbrød og kakao i løbet af eftermiddagen var nu meget rart :3 om aftenen fik vi så flæskesteg hvilket er gudemad når man ikke selv kan finde ud af at lave sådan noget derhjemme xD .. nam nam nam... da klokken så blev 19, blev der så tændt på disney, da der var et engle afsnit med magi på waverly place!! :D så det sad man og så sammen med Dreas...
- ellers kan jeg faktisk ikke huske hvad jeg lavede den dag -.-

lørdag... gik så med at komme lidt i lvl up i acb multiplayer... så nu man kun 1½ lvl til at få poison \o/ ! ...yay.. ellers fik jeg også gennemført 3 dlc'er i dragon age.. været lidt udenfor hvor mathias læste højt for en fra AC bogen :D !!! <3 og så ellers stene tv resten af aftenen..

I dag.. er så ikke gået med så meget... har lavet marketing.. så har nu skrevet 10 sider og er ikke engang færdig D: ... men gider ikke rigtig mere lige nu.. xD 

ellers tror jeg at jeg vil prøve at se om jeg kan finde på endnu et cosplay til genki.. selvom jeg ikke ved hvad det skal være xD ..

så baj baj <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar