navigation

tirsdag den 17. maj 2011

17.05.11

I går var jeg inde og se den nye Piraten of Caribbean film.. og jeg ved ikke helt hvad jeg skal syntes om den.. på den ene side havde den nogle fantastiske scener, men på den anden side er det lige som om der mangler noget i den :/ men ved ikke om det bare er mig.. men ellers bortset fra det var den meget rar :D
men ellers, dette er en af de eneste film jeg faktisk har nydt at se i 3D.. hvilket er ret overraskende, for ellers spatter mine øjne altid til 3D Oo
og som altid spillet Johnny Depp fantastisk!!!! .. :D

ellers sker der ikke så meget for tiden.. er i gang med at skrive på mit eksamensprojekt sammen med min gruppe... syntes virkelig vores ide til en virksomhed er über nice, så glæder mig til vi står med det færdige resultat :D

og så er det jo også snart tid til genki host host.. og har stadig ikke fundet ud af cosplays eller noget.. eller jo.. har fået bestilt en wig til Namine fra Kingdom Hearts 2, så skal jeg bare ha fundet noget stof og nogle sko jeg kan sy om.. men det burde ikke være så svært igen - såe.. mangler jeg kun et til cosplay... fuu .. xD
men det nok alt for nu.. baj baj :D <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar