navigation

torsdag den 21. juli 2011

21.07.11

Hej Mennesker.. 

Så har jeg endelig fået tager mig sammen til at få lagt billeder fra mit kamera over på computeren fra min ferie i Jylland... så her får i da lige et par stykker af dem ;D 












dog mangler jeg stadig at få de billeder over på min computer jeg har taget med min mors kamera da vi var i fårup sommerland .. D: (det blev godt nok til mange lol billeder xD)...

Ellers.. hvad er der sket siden sidst? 

Jo!.. jeg har fået gennemført Dragon Age 2, 2 gange nu... og mangler nu 2 achievements.. yay mig xD ... 
og så har jeg... æææhm... fået købt nogle sko jeg skal bruge til mit Namine cosplay :D .. godt nok ligner skoene overhoved ikke, da jeg ikke kunne finde nogen der gjorde... såååe.. nu bliver den her version af namine lidt 'min egen version' af hende -.- xD ... dog er skoene hvide.. så imorgen skal de males blå og når jeg så kommer hjem på lørdag skal jeg ha limet nogle stjerne/whatevaaar hun har på skoene, på.. :3

I dag, kom de gamle så forbi ved 9 tiden eller noget i den stil for at pudse vinduer for mig \o/ ,, damn de er blevet yndige nu... bagefter tog vi så op i byen for at shoppe lidt.. hvor vi efterfølgende så kørte hjem til dem hvor jeg så nok skal blive til lørdag, hvor mathias henter mig igen xD ... 

ellers.. skal mutti og jeg ind og shoppe i Nakskov imorgen og om eftermiddagen skal jeg så til frisør.. damn hvor jeg glæder mig ... fu yaaa..! 

og så ved jeg ellers ikke.... har endelig fået et brev for glostrup sygehus om at har fået en tid til en undersøgelse... så yay for at de måske finder ud af hvad fuu jeg fejler... 

men det så alt for nu... tror først jeg skriver igen lørdag når jeg engang kommer hjem.. xD så baj baj <3 :3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar