navigation

søndag den 17. juli 2011

17.07.11

Hej mennesker.. 

Så det vidst på tide at jeg får skrevet en lille update... (og den der blog challenge glemmer vi lige lidt -.-)

Den 2.-10. var jeg så i sommerhus i Jylland... og er glad for at mine gamle nu er blevet enige med sig selv om at i år er sidste år, vi er på ferie i Jylland...! ikke fordi jeg har noget imod Jylland overhoved... meeen... det kan godt blive for meget af det gode i længden.. specielt sammen med min famile... 

Ej det var nu meget hyggeligt... vi var både i Fårup sommerland, Nordsø akvarium-something, i Aalborg for at shoppe... og så var vi nede ved vandet og ellers kunne man bare slappe af i sommerhuset..

Damn, hvor fik jeg læst meget..! (fik læst begge AC bøgerne på et par dage .. fu yaa) 

nå.. men så kom man da hjem igen... mange af dagene gik med at stene noget så grusomt da jeg ikke lige kunne magte at lave noget... u_u dog fik jeg læst den nye AC bog den ene formiddag... FUU YAA for at man ikke kunne lægge bogen fra sig :D !!

**
Ellers har jeg også fået spillet Dragon Age 2.. awww hvor er det et rart spil.. overhoved ikke som det første.. hvilket på den ene side er en skam men på den anden side er det godt.... og hvor er Sebastian og Fenris dog rawr..!
Tirsdag nat var man så til præmiere på HP filmen (mener det var tirsdag u_u).. og hvor jeg dog bare sad og græd hele filmen igennem ;n; ... det godt nok trist at den der slut D: filmen var lidt fantastisk imo..! 

og det var så alt for denne gang.. kan nemlig ikke lige huske om der er sket mere >> så baj baj og srry for at der ikke er nogen billeder og der muligvis er mange forståelsesfejl.. magtede ikke at læse det igennem -.- xD

1 kommentar: