navigation

torsdag den 28. juli 2011

28.07.11

Hej guys..

så er der ca lidt over en uge til genki... og damn jeg glæder mig lige nu :D !!!! mit namine cosplay er faktisk færdig (mangler bare at få stylet wigen) ... så ingen bekymringer... dog når det lolita outfit jeg har bestilt ikke at komme :c ... men pyt!

og så liige et dårligt billede at hvordan cosplayet ser ud ca.. (og ignorer lige mit ansigt tak xD)

Nå men ellers har jeg også lige fået tegnet lidt her på det sidste... dog  kan jeg stadig ikke rigtig holde til det, da mine fingre låser eller bare lige pludselig begynder at gøre ondt... ~ godt man snart skal til undersøgelse med det x_x

men her er hvad jeg har fået tegnet.. 
 Queen of the forsaken (world of warcraft)
Tegnede  den faktisk kun fordi jeg har en figur af hende, og så kedede jeg mig alt for meget en dag jeg var alene hjemme.. Dog syntes jeg resultatet er blevet awesome når det faktisk er en af de første tegninger jeg tegner i hånden (and not in ze computer) i lang tid :3

 Bethany og Carver (dragon age 2)
Bethany er helt klart en af mine fave chars i DA2 (selvom hun er mage -.-).. dog har jeg ikke rigtig fået spillet med carver da jeg aldrig gider at være mage og derfor ikke rigtig kan få ham med i mit party xD
men yay for spil tvillinger... <3

Mai (OC)
Lige pt er jeg igang med at redesigne nogle gamle OC'er.. og Mai her er så en af dem.. Og nu når jeg kigger på nogle af mine gamle tegninger af hende.. har hun altså fået noget af et redesign xD

nå men det var så vidst alt for nu... baj baj <3

2 kommentarer:

  1. Looking good : D Dine tegninger er så flotte, og utroligt du har kunne tegne så meget med det lorte problem dér T_T

    SvarSlet
  2. aww mange taaark <3 ..
    - og ja.. jeg forstår det heller ikke..

    SvarSlet