navigation

lørdag den 25. juni 2011

25.06.11

Blog challenge: dag 26: Favorit band for tiden:

Take That og Woodkid (hører ca ikke andet for tiden)... :D

****

Okai, 2 dage til eksamen.. og jeg er overhoved ikke klar... eller jo, jeg ved godt hvad jeg skal sige når jeg skal ind og har gennemlæst vores rapport.. men bliver bare mere og mere usikker på det hele... er virkelig bange for at dumpe :( ...

På fredag tager jeg hjem til mine gamle om aftenen og at kunne nå at være der til vi skal af sted lørdag morgen.. Jylland here I come! :3 

og så liiiige en lille update med cosplaysne til Genki...

Nero - 0 % done
Namine - 20 % done (ender med at det bare bliver et closet cosplay)
Fiora - 0 % done 

og det værste er næsten... at når jeg engang kommer hjem fra Jylland - så ved jeg, at jeg sikkert kommer til at gå i gang med Cahin cosplayet i stedet.. >> (er alt for hyped på at komme i gang med det nemlig)... men well.. jeg må bare lige sparke mig selv i røven og så se at komme i gang xD

og ellers har jeg ikke noget at fortælle fra i dag... så baj baj... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar