navigation

torsdag den 16. juni 2011

16.06.11

Blog challenge: dag 16: Et billede af dig fra i dag:
 
Well.. det var så i går.. og i går sad jeg og syede på prototypen til et cosplay til genki... .__. såååe.. ser ikke just køn ud... men here we goes... 

Cosplay prototype part 1 + træt walle + strømebukser = ftw!!

og så ser prototypen ellers sådan ud nu..

Ja i får ikke lige bedre billeder når det kun et prototypen xD ... det må vente til jeg går i gang med det rigtige cosplay ;D

Blog challenge: dag 17: Noget du har lavet hel selv:
 
Æhm.... *at sidde og tænke* ... for nylig har jeg ikke rigtig lavet noget jeg er stolt over,, eller i det hele taget lavet noget (yay for semesterprojekt -.-) .. ud over nogle tegninger (at tegne så småt uden at få ondt \o/ )... så... de billeder får i lige.. 
 Fanart skitser af Lucy fra AC og Rapunzel fra Tangled.. 

****
Ellers... i dag fik jeg gennemført lego indiana jones 2... .____. og vil sige... JEG GØR DET AAAAAAAALDRIG IGEN... damn det spil er så bug'ed at det er til at skyde sig selv over.. :c 
- men mangler kun 3 achievements i det... (den ene burde jeg ha fået men pga en bug har jeg ej fået den alligevel :c ) ..!!!! 

I dag fik jeg så også lige at vide "du har ikke betalt for din ulykkesforsikring".... og jeg tænker "i har ikke sendt mig noget 'betal-det-her-giro-kort-tak'-noget..." ... og da jeg så ringede til forsikringsselskabet for at høre hvad jeg skal gøre.. fik man bare en sur kælling i røreret, det bare beskyldte en for at lyve -.- .. jamen tak... så det der hvor man er heldig at ha en mega arrig far når det kommer til sådan noget.. så kan ringede til selskabet og nu skal jeg bare op og betale beløbet imorgen og så jeg igen forsikret (ellers skulle jeg ha udfyldt alle mulige papirer og sådan. D: )

Nå ... men IMORGEN! ... at tage til Maribo for at kaste penge efter forsikringsfolk + man samtidig skal ha flyttet Mathias over i det forsikringsselskab jeg har, da han nægter at gi Tryg 1400 kr for en ulykkesforsikring (det godt nok også ret dyrt x-x ) ... + vi skal ha omregistreret Mathias bil, så den kommer til at stå i hans navn + ha forsikringspapirer på den.. \o/ 

og så skal man ellers videre ud til sine gamle og spændere weekenden der... hvor vi skal ud og lege med hundehvalpe .. :3 små schæfer og chihuahua hvalpe.. x3 ~ <3

Dog tror jeg også lige jeg vil tage et smut forbi min farmor... det er så lang tid siden man har set hende :c .. (løgn.. men savner hende virkelig!!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar