navigation

tirsdag den 14. juni 2011

14.06.11

Blog challenge: dag 15: Nævn de 10 første sange på din ipod når den er sat på shuffle:
 
1_ Owl City - The bird and the worm
2_ Daft punk - Daftendirekt
3_ Nephew - Descendants of king canute
4_ Kutless - run
5_ Billy Talent - Living in the shadows
6_ Thousand foot krutch - Hold up, wait a minute
7_ Jimmy eat world - cautioners
8_ Jesper Kyd - The Pantheon
9_ Muse - I belong to you/Mon Cæur S'ouvre A ta voix
10_ Simple plan - what if
 
***
Så har jeg lige fået brugt lidt for mange penge på fangasm ting fra ubiworkshop... dog var tingene ikke det dyreste.. nææe nej.. at få ting fra Canada er ikke just billigt i shipping :c men damn hvor jeg dog glæder mig til at tingene kommer!!!! (hvad det er, får i først at se/vide når det er kommet ;P )

Og så var man da også lige i "sy et random cosplay" humør i dag - og så har stofbutikken lukket :c ... så intet fancy stof til mig.. fuuu .... havde ellers lige fået lavet et godt billede inde i mit hovede af hvordan det skulle sys (yay for at sy nogle af sine cosplays på gefühl frem for at bruge vejledninger xD -.- )
- nå.. men det kan da så være at jeg tager op og køber stoffet imorgen og så får syet lidt det i stedet...

Dog har far også lovet at vi kører forbi stof og stil i Ålborg, når vi kommer der forbi.. sååe.. damn jeg kommer til at bruge mange penge på stof de næste par mdr.. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar