navigation

lørdag den 4. juni 2011

04.06.11

Blog challenge: dag 5: en hjemmeside du bruger jævnligt:
 
http://www.xbox360achievements.org/ ... 
jeg ved godt det lyder lidt achievementwhore agtigt.. men de har altså nogle ret gode guides, når man prøvet af få 100 % i et spil.. o-ô .. + hver gang jeg overvejer at købe et spil, går jeg også derind og læser om spillene og ser hvor lang tid det tager at gennemføre det osv xD ... en virkelig rar side imo..
****
Semesterprojekt status: 
hjemmeside: 100 %
marketing: 100 %
reklamer: 100 %
overordnet design: 100 %
rapport: 90 %
 
almost done ~ ... 

2 kommentarer:

  1. Haha! Jeg har også undret mig nogle gange over, hvordan du har klaret hemmelige acievements i lego spil :D ... tak for link <3

    kun 10% igen! u go girl!

    SvarSlet
  2. well.. den side er virkelig ens bedste ven når det kommer til at få achievements ;D ..!! og så liidt :3 <3

    og yaaa.. og her til aften er der kun 5 % tilbage !!!!

    SvarSlet