navigation

tirsdag den 21. juni 2011

21.06.11

Blog challenge: dag 22: Dit favorit album:
Ja, jeg har så et par stykker..
Og så må de godt tage at komme til DK igen, TAK! 

En af de bedste singler for tiden!

Sådan et dejligt album <3 .. elsker virkelig det band
*****

Lige pt føler jeg, at jeg er blevet brændt af - dog uden at have en aftale der er aflyst eller noget...

Jeg har nu lavet salat anretninger, dækket fint bord, levende lys, vasket jordbær til dessert, lagt alt frem til at begynde at lave mad - så mangler jeg bare at Mathias lige tager de sidste ting med hjem når han ENGANG er på vej hjemad - og så er jeg ellers godt kørende... 

Var meningen at jeg ville lave Ratatouille og så noget kød Mathias havde bestemt til.. men.. ja... jeg har lige pt mistet lysten til det, da han åbenbart ikke lige har givet et tidspunkt han kommer hjem på :/ ... så lysene er slukket igen... og tingen er også lidt pakket væk igen.. hm..

...Fml, igen i dag...
og ja, der skal ikke ret meget til før min dag er ødelagt i øjeblikket,
..desværre..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar