navigation

onsdag den 8. juni 2011

08.06.11

Blog challenge: dag 8: Dine mål/gøremål for denne mdr. og hvorfor:

Hm.. skal have læst vores rapport igennem til eksamen og evt. finde fejl i den and so on.. og så skal jeg har rykket om i soveværelset ! + lade vær med at bruge alt for mange penge resten af mdr.'en da jeg skal i sommerhus med de gamle i næste xD

Blog challenge: dag 9: Noget du er stolt af fra sidste mdr.:

Fra sidste mdr. af? ... hm... det tror jeg faktisk ikke.. og hvis jeg skal være helt ærlig.. kan jeg ikke huske så lang tid tilbage .-. 
 
*****
okai.. dette er så tredje dag for min migræne.. yay.. i dag har jeg ca kunne holde til at spille lidt dragon age og se lidt tv... og jeg får det ikke sygt dårligt af at se klip hvor det blinker lidt meget og sådan.. så håber virkelig at det er ved at gå væk igen \o/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar