navigation

søndag den 2. september 2012

02.09.12

Den 23. august var mathias og jeg på møns klint.
Jeg elsker seriøst det sted - efter min mening er det i hvert fald et af de smukkeste steder i Danmark!
Det eneste minus ved stedet er alle de satans mange trapper! Vejen ned af trapperne var en smal sag, men at komme op igen var noget af en udfordring!


Den 25. var jeg så i biografen og se Brave sammen med Trine, hvilket var ekstremt hyggeligt. Dog ved jeg stadig ikke helt hvad jeg skal syntes om filmen :/ Jo den var da god nok, men havde ingen wauw effekt på mig overhoved!

Den 26. tog mathias og jeg så på Reventlow markedet, hvilket var død sygt - ved ikke lige om det var fordi det var sidste dag, men der skete intet dernede, maden var dyr og der var intet spændende at glo på - plus det regnede.

I denne uge er der så ikke sket så meget, i mandages var jeg til introuge henne på skolen, men det var da godt nok spild af tid, så jeg undlod at tage der op de andre dage. Om tirsdagen var jeg så på nykøbing f sygehus og snakke med en læge. Det viste sig så at min blodprocent og mit jern/vitamin mangel er helt normalt igen, så jeg skal ikke derover mere! SÅDAN!

I går var jeg så til min kusines 30 års fødselsdag! Ikke vildt spændende - jeg ser dem kun til fødselsdage og jul så har ikke rigtig noget forhold til dem. Men da min mor ikke havde tiden til det, havde jeg lovet hende og lave et billedalbum med en masse... billeder at min kusine i.... hvilket har taget ret meget af min tid... egentlig er det mere en billedbog, med billeder, tegninger, citater og opskrifter i.. og som så fint blev døbt "sabines billedbog"... hun blev helt vildt glad for den, så det var al arbejdet værd!

Det var så alt for denne gang, take care <3

2 kommentarer:

  1. Ih hvor er det dejligt at du ikke skal på sygehuset mere :D Det er jeg glad for at høre <3

    SvarSlet
  2. Du er sød <3 og dejligt at høre du slipper for sygehuset!

    SvarSlet