navigation

mandag den 15. oktober 2012

15.10.12


Hej Guys,

Som i nok kan se, så har jeg fået nyt layout på bloggen. Lige pt er det stadig ikke helt færdig, men det hjælper da på det. Jeg har dog ikke helt fundet ud af om det er sådan her jeg vil starte mine updates hellere (altså om datoen skal stå i billeder), eller om det bliver for meget :/ men det er sjovt at lave - såe. 

Nå, så er det ferie!

Ferien startede med at Mathias og jeg tog hjem til min mor og far i fredages, hvor vi ikke lavede en skid - ud over at samle puslespil. Lørdag tog vi så hen til Mathias' mor og var indtil søndag, hvor han så smed mig af ude hos min mor og far igen, før han tog ud til sin far for at lave bil (yay den er gået i stykker :C ). Jeg tog så sammen med mine gamle, ud til min mormor og morfar, hvilket var rart. Har ikke set dem siden midt i september - som snart er ret lang tid siden. 

Ude hos mormor og morfor sker der som regel ikke så meget, tempoet er lidt langsomt, men der skete alligevel noget jeg finder lidt morsomt. 

Min mormor står ude i køkkenet og prøver at sætte et stik i en stikkontakt, hvilket driller en del. Lige pludselig udbryder hun så, "rend mig i røven!", hvorefter hun så tvinger stikket ind. Ikke lige hvad jeg havde regnet med at høre fra min mormor! hehe

Da vi kom helt hjem igen, søndag aften, studsede jeg over noget lidt mærkeligt. Her var alt for stille. Der var stille hele natten og i dag har det også været helt stille - hvilket betyder.... MINE LARMENDE OVERBOER ER IKKE HJEMME....WOHOOOOOOOOOO!!!

I dag har jeg så været i biografen og se "Klokkeblomst og vingernes hemmelighed" sammen med Trine ... Åh hvor er den dog bare sød og dejlig! Er helt betaget af den. Godt nok var der kun små børn og deres forældre ind og se den, så vi følte os lidt malplaceret, men det gjorde ikke noget, for åh gud, åh gud... ~ 

Har også nu fundet ud af hvem jeg skal cosplaye derfra. 

Først ville jeg gerne have lavet Periwinkle, men hvid wig + mig = dårlig ide. Så overvejede jeg Klokkeblomst, men det virker også bare kedeligt at vælge hende. 

Så har besluttet mig for at cosplaye Rosetta i hendes vinteroutfit! Hun er noget af det kæreste, og folk har før sagt at jeg lidt minder om hende, så hvorfor ikke (folker siger også jeg minder om silvermist, men hende lyster jeg ikke helt) 

Ca et af de bedste billeder jeg kan finde af hendes outfit lige nu
(det er hende i det røde outfit)

Nå tror jeg er færdig med at ævle for denne gang

See ya

1 kommentar: