navigation

onsdag den 24. oktober 2012

24.10.12

Hej guys.

I sidste uge fik jeg portal 2. Og nu forstår jeg ikke hvorfor jeg ikke har spillet det noget før. Omg det er jo bare så fantastisk og så sjovt at spille, kan overhoved ikke få nok af det!
(Okai, den eneste grund til at jeg faktisk købte spillet var, at man kunne på det til 25 kr. på elgigantens hjemmeside)

Kan i også  huske mine Rosetta cosplay planer? .. glem det, jeg magter hende ikke alligevel, så hun er blevet skiftet ud med Fawn fra samme serie!
Lige pt ved jeg ikke helt hvornår jeg går i gang med hende, da jeg ikke helt regner med at have tid resten af året til det, og ved heller ikke helt med starten af det nye år - måske får jeg først tid til sommer.?
Og nåe ja.. jeg har også Damian cosplayet jeg skal være færdig med.

Apropos Damian cosplay.... Jeg fik min wig den anden dag... fuck den var grim... og lignede overhoved ikke stockbilledet. Har så prøvet at se om jeg kunne redde den, men er stadig ikke helt sikker på om det nogensinde lykkes. Jeg er stadig ikke færdig med at style den, da jeg ikke ikke magtede den, så her er nogle halvfærdige billeder af den....
Det er meningen at jeg går efter hans look hvor pandehåret strikket op og resten er kort - der er mange billeder hvor han har slikhår, men det er ikke lige mig...

Og så lige en anden ting.. jeg er så glad for at jeg skal have maske på også.. for jeg føler på ingen måde at jeg kan gå for en dreng.. u.u

Nå, en sidste ting?

På fredag skal jeg så hen og se Skyfall... omg omg omg.. jeg glæder mig så meget!!!!!

og btw..

!!!!!! EN UGE TIL AC3 !!!!!!

1 kommentar:

  1. Bare spørg løs, hvis du mangler hjælp til at ligne en dreng <3

    SvarSlet