navigation

mandag den 19. november 2012

19.11.12


Hej guys..

Siden sidst er der egentlig ikke sket så meget spændende. Jeg har ligget syg det meste af tiden, hvilket på inden måde har været fedt..

Den 11. da det var mortens aften, var jeg hjemme hos min farmor til spisning. Hvilket var hyggeligt.. Alle var virkelig normale for en gangs skyld, så det var ikke akavet som det plejer at være :D

Den 17. var jeg hjemme hos min mormor og morfar, for at fejre min mormors fødselsdag. Det var en af de bedste familie fødselsdage jeg har været til i lang tid. Dog er det ikke rart at se at min mormor får det værre og værre for hver gang jeg ser hende (hun har Alzheimer).
Noget mærkeligt der også skete... var at den 17. var første gang jeg har fået et rigtigt kram af min morfar ö .. normalt for jeg bare et bro-hug..

I går var jeg så sammen med Mathias, Søren og Daniel til Beep (yay for at vi kunne komme gratis ind, da Søren kender seje mennesker). Nå.. selve messen.. var måske ikke lige mig.. jo der var nogle seje ting, men ikke rigtig noget der sagde mig noget.. så tager nok ikke med til næste år..

dog var der noget.. der var lidt sejt...




En full size Connor figur... om nom nom nom..... !!!!!!!!!

Og nu når man kinda er inde på AC3 .... er nu på 98% gennemført.. så 2 % til at jeg får den sidste singleplayer achievement!!! oh yea.. så mangler jeg kun multiplayer u.u

Dog tror jeg at de sidste 2 % bliver irriterende at få.. for spillet troller mig så meget... men ubisoft har vidst sagt at der kommer en patch til de fejl der er i spillet.. jamen jo tak... den ser jeg da frem til x.x

nå .. men det var vidst alt for nu.. take care <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar