navigation

torsdag den 7. marts 2013

07.03.13

So far I'd say you've been my favorite partner. 
We were the best, Richard. 
No matter what anyone thinks.

*****

Nå det er snart et godt stykke tid jeg har skrevet en blog (lol jeg er god til at opdatere..) men men men.. Jeg har egentlig ikke lavet det store det sidste stykke tid... jeg har fået lavet en del på mine cosplays... så tror bare jeg vil dele nogle skod webcam og mobil billeder...

Wonder Girl
Jeg lavede det her da det var meningen at jeg skulle have brugt det til j-popcon med Steven som Superboy. Men Steven kan ikke komme med til j-popcon alligevel (selvom det er helt færdigt), så nu har jeg ikke lyst til at have det på, for mangler jo lidt ham :C

Damian Wayne
Så nu da jeg ikke ved om jeg vil have wonder girl med til j-popcon er jeg gået i gang med at prøve at få Damian færdig i stedet (yay stress) ... lige nu mangler jeg at lave den røde vest færdig, lave handskerne færdig, de røde snøre til hans sko (håber de når at komme), hans maske, lidt på bæltet og at style wigen ..


Poison Ivy
Det her var ret impulsivt .. jeg kedede mig lidt og tænkte "ja det her er en god ide" og jeg havde en wig til det.. så endte med at få købt en hel masse blade (dog ikke nok)- lige nu mangler jeg kun at finde flere blade (dem på bagsiden mangler), få lavet lidt på skoene og evt lave nogle handsker til, få stylet wigen og.. det er så det.. 

Og så ringede de også lige fra panduro her i dag og sagde at de cellofan jeg skal bruge til mit fawn cosplay er kommet.. yay :D så skal jeg bare lige få overtalt mathias til at køre til næstved på lørdag så jeg kan få det.. (yay for at nærmeste panduro ligger ret langt væk fra hvor man bor..)

nå.. det var vidst alt for denne gang.. take care ~

2 kommentarer:

  1. ....... Hvorfor laver du så mange fede cosplays fra DC?! Nu ska' jeg virkelig i gang med Riddler, Black Canary, Donna Troy og Den Sidste Unævnelige!!! /FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELS AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALL OVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER /crey

    SvarSlet
    Svar
    1. I dunno.. jeg er bare gået i dc cosplay mode.. åbenbart.. x.x men se at blive færdig med dem nu!!! (eller få lavet noget færdig til svs... så kan vi tage billeder or something sammen :D )

      Slet