navigation

torsdag den 11. april 2013

11.04.13

Hej kan i huske dengang hvor jeg ville være lærer og startede på uddannelsen, men endte med at sidde og græde i toget til og fra skolen hver dag.. så jeg stoppede igen, og startede på multimedie design igen i stedet for? 

Nå, ikke? eller wa? 

men.. det gjorde jeg altså.. og jeg var oppe til min sidste eksamen i dag, hvor jeg bestod... dog har skolen været lige så retarderet som da jeg forlod den, så min lærer og censor mente at jeg skulle klage over eksamens forløbet og sådan.. men lige nu skal jeg lige overveje det en ekstra gang om jeg vil klage eller ej... 

nå men... det var bare det jeg ville fortælle.. yay.. jeg har en videregående uddannelse nu..


(uh btw.. nyt blog design.. tjek lige mit flotte cosplay galleri ud.. or something.. bare kig hvis i lyster det)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar