navigation

mandag den 13. september 2010

13. september

Hejsa..

I dag har Mathias og jeg 1 års dag.. hvilket er helt ufatteligt.. hvorfor går tiden så stærkt.. :D !! <3 
- og kæft hvor var det dog rart at være på en kinesisk restaurant og spise.. x3 mums for god mad :D

Ellers sker der ikke så meget..

Der er kommet told på det jeg har bestilt fra bodyline.. så har skrevet rundt til dem jeg har bestilt sammen med, hvad de skal betale.. (og self er der en der kan få mig til at gå i rage-mode at de tøser ><)

Hm.. nå ja.. så ville jeg ind i en hobby butik i dag for at finde nogle perler til øreringene til mit Lenne cosplay, men self havde den lukket i dag 3: så skal forbi igen imorgen... men heldigvis har jeg fået lavet nederdelen til cosplayet færdig - så mangler bare lige det stof jeg skal bruge til skoene og bluse-tingen.. *glæder mig til det kommer* .. billede kommer nok på et tidspunkt..

Og så da man sad og så mumien her i går, blev man ved med at tænke at den måde de to hovedpersoner opførte sig overfor hinanden, mindede om 2 karakterer fra et rs man spiller i O-o det var en underlig oplevelse xD 

nå, men ikke mere herfra.. 

~ baj baj <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar