navigation

onsdag den 29. september 2010

30. september

Halløj..

Nå, egentlig er der ikke så meget at sige. Man vågner her til morges og har enormt voldsomme mavesmerter, ens kæreste er sur og ja .. >> lorte morgen...

MEN ... min bedste ven har fødselsdag.. så tillykke til Steven :D !!!

hm, hvad ellers? ...

jo, jeg er så småt begyndt på min portfolio. egentlig begynder portfolio-projektet først i uge 42.. (eller rettere det skal være færdigt det) .. men da jeg stener meget, tænkte jeg at jeg lige ville begynde på det nu... så er i gang med at lave en okay prototype ..i er velkommende til at se hvad jeg har lavet so far... -> http://stud.the-academy.dk/lijo5/


Hm, ja så er jeg ellers også snart færdig med mit Lenne cosplay.. skal lige ha sat nogle flere lukketøjer i blusen.. da man ellers kan se mine boobs for meget -.- og så skal jeg ha lavet skoene og fundet et blåt bælte... og nååe ja.. mangler også noget sort elastikbånd til armvarmerne-something.. >>

~ end..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar