navigation

mandag den 6. september 2010

6. september

Hi,.. 


Det er altid dejligt at købe ting over nettet.. det må jeg erkende.. men tror lidt at det er ved at tage overhånd o.< (eller naaah) ... her på det sidste har jeg fået købt mig en ny tablet, hvilket er en af de bedste investeringer evaaar... elsker virkelig min nye tablet.. (<3).. ellers har jeg langt om længe modtaget den bamse lignende trøje jeg har bestilt på ebay (auw hvor er den dog dejlig at have på).. 
og parykken til mit Lenne cosplay er også kommet \o/ ... så nu mangler jeg bare mine loli sko .w. ... geees... de burde komme i den her uge.. >> ellers lyver told væsnet for mig o-ó xD

ellers sker der ikke så meget.. det var meningen at jeg skulle ha bestilt noget tøj fra bodyline idag, sammen med nogle andre (<3 <3).. men self virker bodyline ikke lige optimalt idag.. så kunne ikke gennemføre købet.. srry girls <3 .. så prøver igen imorgen..

hm... nå ja.. er begyndt på MMD uddannelsen, og ved ikke lige helt om det er sjovt eller kedeligt... hm tjaa jeg lærer en masse, men alligevel keder det mig.. 

nå men er da blevet lidt bedre i photoshop.. -.- sååe.. *billedet nedenunder er farvelagt i ps*

~ end

2 kommentarer:

  1. aww, nice!! :D Burde måske også snart få bestilt paryk !
    Glæder mig til at se dit cosplay !
    Og det er en rigtig nice tegning : D
    Du er geni!

    SvarSlet
  2. do it : D ...!!!
    - glæder mig også til at se dit cosplay x3 og denne gang skal vi altså sige hej o-ó XD <3

    yay taaark.. syntes den blev okai sød x3

    SvarSlet