navigation

torsdag den 16. september 2010

16. september

Hejsa..

Nå igår burde ordren fra bodyline så ha været kommet - men da jeg ikke vidste man skulle være hjemme for at betale tolden så fik man ikke pakken alligevel >> (troede de ville vedlægge et girokort men nej nej) - så tøjet burde gerne komme imorgen i stedet for, og der skal jeg nok være hjemme så jeg kan betale den skide told og få pakken XD 

Igår blev jeg også ringet op af en af arrangørerne fra pan vision playground - så nu skal jeg åbenbart til spil messe her på torsdag :D yay!!! (( hvilket minder mig om at jeg skal ringe tilbage til ham manden idag .-. )) 

Er også begyndt at se Darker than black, hvilket er en virkelig nice serie!! elsker den virkelig <3 <3 og damn hvor er hovedpersonen hot XD 

mh.. okai.. så har man også lige fundet ud af, at de laver DMC5 mere vestligt.. hvilket pt tyder på at Dante bliver skiftet ud - med en latterlig ikke dante like, Dante.. ;u; still *crying*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar