navigation

fredag den 19. august 2011

190811

I dag var jeg til undersøgelse på Glostrup hospital (hvilket er et fucking stort hospital når man kun er vant til nyk. f. sygehus x_x) ....og.. ja.. jeg har gigt...

På den ene side er jeg meget lettet, da det er rart endelig at få svar på hvad man fejler og nu er der i hvert fald udsigt til at smerterne jeg har snart forsvinder... men på den anden side er jeg ved at tude da jeg skal igennem så mange flere undersøgelser de næste par måneder og at jeg nok aldrig slipper af med det igen.

så srry hvis jeg kommer til at virke uoplagt og trist det næste stykke tid ~ føler bare ikke rigtig at det er noget at juble over (og ja, jeg ved da godt man lærer at leve med det, men ja..) 

~~

nå, så lige en lille cosplay update.. er gået igang med at sy mit ac cosplay (selvom jeg ikke kan holde til at sy så meget af gangen desværre), og so far er resultatet fantastisk.. lige pt er jeg snart færdig med hans stribede jakke, mangler bare lige at sy halvdelen af guldbåndet på (kommer til at tage et par dage) og så skal jeg nok ellers smide nogle billeder op..

men det var alt for nu... 

 !!can't wait for this!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar