navigation

fredag den 26. august 2011

26.08.11

Hej mennesker.

her i den seneste tid, er jeg begyndt at kede mig noget så grusomt, og syntes ikke rigtig det er sjovt at sidde og game selv - så xboxen har holdt en pause og så har det ellers været tid til at se anime! 

I går fik jeg så set Karin færdig (den som også hedder chibi vampire), hvilket var en yderst fantastisk anime! - noget underlig, men alligevel god ~ en jeg klart kan anbefale andre at se. 
Nu da Karin er set færdig er jeg så begyndt på at se spice and wolf, som jeg ikke rigtig ved hvad jeg syntes om endnu :c .. Jo, den er da rigtig flot at se på og ret sød, men lige pt syntes jeg ikke rigtig der sker så meget i den, men ja - nu får vi at se. :)


Ellers har jeg også fået tegnet lidt nye ting. Den ene er blogbanneren som i nok kan se og den anden er noget AC fanart af Harlequin og Hellequin.. 


Men det var vidst alt for nu... så take care.. baj baj <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar