navigation

tirsdag den 30. august 2011

30.08.11

Her i går fik jeg lige en mega røvfuld over telefonen af min far pga. lggsæ gaæfad jdgasngldgn .fløa.... aka, noget jeg ikke har lyst til at forklare. Så efterfølgende sad jeg bare og græd og var noget så grædefærdig resten af dagen.
Oven i hatten er jeg så blevet forkølet, hvilket heller ikke gør alt meget bedre. 

I dag syntes jeg ikke just det går meget bedre. Har brugt det meste af morgenen til at ligge budget for de næste mdr. hvilket betyder, jeg kan få noget at få tilbagebetalt alt det jeg skylder min opsparing, jeg kan få sparet op til ACR animus edition og fået sparet op til julegaver
~ MEN, noget jeg helt har glemt at spare op til er så j-popcon - CHRIST.. jeg har seriøst haft så meget lort at tænke på de sidste par mdr. så selvom jeg har siddet og syet cosplay, har jeg overhoved ikke tænkt over at der også skulle lægges til side til transport, entré, et sted at sove, mad og lidt lommepenge... :c .. jeg føler mig så fortabt over det, så ved overhoved ikke hvad jeg skal gøre.

Det her er måske i og for sig mest en whiner-blog, men føler virkelig bare at alt går ned af bakke for mig i øjeblikket og jeg har virkelig bare lyst til at tude igennem over det.

~ take care..

(det her skal ikke forstås som om jeg whiner over pengemangel ~ det mere bare frustrationer over ting jeg ikke havde taget højde for)

1 kommentar:

  1. Pappa, don't preach..

    Hej fnuller.
    Håber alting løser sig snarest muligt, syntes du har haft nok med modstand det sidste stykke tid !!

    SvarSlet