navigation

mandag den 10. oktober 2011

10.10.11

Hey guys.. :D 

Så er det mandag igen og weekenden er ovre.. eller det skulle man tro - i fredages da vi var i skole fik vi at vide at timerne igen igen igen igen var aflyst i marketing om mandagen - hvilket er mega irriterende, da de timer vi så har haft i marketing har været noget værre lort som ikke kunne bruges til noget (vi brugte en heeeeel dag på bare at sidde og skrive random ting ind i et nyt program, som hende trunte læreren mener vi skal bruge til projekt, men i min gruppe er vi blevet enige om at vi ikke vil bruge det lorte program, da den måde vi lavede project management på, i sidste projekt fungerede fint!)

nå men ikke mere skole brok fra min side af.. så lad os gå over til gaming brok...

jeg ved ikke om i har prøvet alice the madness returns.. MEN, hvis i ikke har, så vil jeg råde jer til at lade vær... det er virkelig et forfærdeligt spil D: hader det så meget!!!
styresystemet er lidt fucked, grafikken er til at leve med, historien er overhoved ikke eksisterende på nogen som helst måde.. og så er kapitlerne aaalt for lange og meningsløse... (er ikke engang igennem kapitel 2 endnu) x_x
.. faktisk gider jeg ikke brokke mig mere om det.. for det kommer til at fylde for meget -.- så videre til noget andet... 

Lørdag var jeg i Næstved storcenter sammen med Mathias og hans bror (besked til mig selv.. tag aldrig i centre med gutter der ikke har nogen interesse i nips og tøjbutikker igen xD) ... grunden til vi egentlig skulle derhen var at jeg skulle i panduro (deres webshop trollede mig alt for meget.. så opgav den)... så nu har jeg hermed fået købt ca de ting jeg skal bruge for at kunne lave Harlequins maske xD (eller.. mangler stadig lidt maling og sådan.. men det kan man altid få fat i).. dog tror jeg at jeg dør lidt, hvis jeg skal gå rundt en hel dag til j-popcon med den maske på :c .. 

ellers var vi også i gamestop.. og jeg kunne virkelig ikke dy mig.. så gik op og spurgte om de fik animus edition af ac hjem, da jeg virkelig var i tvivl om det.. og det viste sig så at det gjorde de \o/ ... så det fik jeg lige bestilt xD ..og det dejlige ved det er, de spil jeg alligevel ikke spiller, kan jeg få byttet, så jeg kan få ac billigere \o/ og så harr gamestop vidst nogle ekstra ting med til det end hvis man bare købte animus edition normalt .. fu yeaa.. xD .. 

så da jeg kom hjem, blev jeg lige nød til at afbestille den collectors edition jeg ellers skulle have haft XD .. 

ellers gik resten af den dag med at være hos mathias' bror, hvor vi spillede LBP2 og om aftenen tog vi på jensens bøfhus og spiste :D nom nom nom.. damn det er god mad.. <3 


Søndagen gik så med at være hjemme hos mine gamle, hvor mormor og morfar også kom forbi til middag for at spiste flæskesteg med hele svineriget til :D !.. damn det var dejlig at se menneskerne igen! 

om aftenen da vi skulle hjem, syntes vi så der var noget galt med lyset på bilen.. men ja.. vi blev enige om at det bare var os der var noget galt med.. men så lige så snart vi kom ud fra den by hvor mine gamle bor, hvor der intet gadelys er, blev alt bare heeelt mørkt.. fu!... så vi kørte tilbage til de gamle igen.. og en halv time efter havde far fikset lyset og så kunne vi eeendelig komme hjem xD !

Nå.. men så er det blevet mandag... og som sagt tidligere har jeg jo fri i dag.. hvilket betyder jeg har ekstra tid til at lave ting til vores semester projekt, selvom jeg nok først går igang med det senere idag... så ellers tror jeg at jeg vil gå igang med at få syet harlequin færdig, gå igang med at lave lidt på masken..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar