navigation

lørdag den 22. oktober 2011

22.10.11

Hey guys, 

I dag var jeg inde og se batman live hvilket var noget så fantastisk!!! kan overhoved ikke beskrive med ord hvor gennemført alt var og hvor fantastisk det hele så ud!!! .. damn hvor jeg dog fortryder at jeg ikke tog mit kamera med, men kun havde mit mobil kamera :c fuuuu... 

men her er lidt billeder.. uden at spoile for meget for dem der ikke har set det :3 




ville godt have taget nogle billeder af skuespilleren og deres kostumer .. meen det syntes mit kamera ikke lige at jeg skulle sååe :c ... 

ellers var det egentlig meningen at torsdag/fredag skulle have gået med at lave videre på cosplays til j-popcon.. meeen det blev ikke rigtig til noget .. >> .. så håber at motivationen er der imorgen..! (+ skal have overtalt min far til at vi kan køre i stof og stil i Roskilde på vej hjem fra glostrup hospital på mandag, så jeg kan få det sidste jeg mangler til harlequins hue og ambers trøje.. ) 

men sådan ser det ud lige nu..

Harlequin cosplay:
Indvendige trøje: 100 %
vest: 100 %
bukser: 90 %
bælte 1: 100%
bælte 2: 20 %
Sko: 100 %
Handsker: 0 %
Våben: 0 % (restart)
maske: 100 %
hue: 0 %
Amber Cosplay: 
Trøje: 30 % (mangler det hvide stof til at kunne lave resten :c )
bukser: 100 %
sko: 100 % (tror jeg, er ikke helt sikker på om jeg vil købe nogle støvler eller ej)
wig: 90 %  (tror liiiige den skal vaskes og så den klar!)
Og ja.. ved ikke liiige hvorfor blogger syntes det er i orden at vænne billedet så det ligger ned >>

1 kommentar:

  1. JEALOUS MUCH!!! ØV, jeg ville SÅ gerne have været inde og se det!!! :<
    Godt du havde en fantastisk aften, det trænger du til!

    Og masken er ret fed,glæder mig til at se det færdige resultat af dit cosplay!

    SvarSlet