navigation

lørdag den 29. oktober 2011

29.10.11

Hey guys...!

I dag skal i nok få en rigtig update i stedet for bare en "cosplay opdate" ... nå men i går tog jeg så hjem til mine gamle, da far og jeg skulle se på de der våben til mele og jeg', harlequin og hellequin cosplays. dog fik vi ikke rigtig lavet noget i går, så :c .. 

men well.. ellers i går kunne jeg også hente min længe ventet pakke fra clobbaonline på posthuset!!!! skulle betale 200 i importgebyr-something for at få den, men well sådan er det :c ... da jeg så fik åbnet pakken, glemte jeg helt at jeg har været noget så sur på clobba, for nederdel og blusen var simpelthen så flotte!!! fortryder overhoved ikke nu at jeg bestilte det!!!

(i får lige et stock billede at tingene.. )
 

Ellers har jeg også gået og leget lidt med tanken om at sy min infanta kjole om, da den lige meget hvor meget jeg syr den ind, stadig sidder grimt på mig.. så nu skal den være en nederdel i stedet for!!!
I nat havde jeg også et mareridt om, at jeg ikke nåede at blive færdig med mit harlequin cosplay til j-popcon, hvilket resulterede i at jeg vågnede op og var helt vildt stresset.. så når jeg engang kommer hjem imorgen, tror jeg da liiiige at jeg skal ha syet videre på det x_x

Ingen kommentarer:

Send en kommentar