navigation

fredag den 4. maj 2012

04. Maj 2012


Tingen går ikke så godt lige for tiden og desværre er der nogle mennesker der gør at jeg ikke får det bedre rent psykisk...
jeg er stadig ikke helt sikker om nogle mennesker bare syntes det er sjovt at bruge grimme ord på internettet - men jeg bliver frustreret over det og meget ked af det, når folk kalder mig ting - i sær når man får en voice besked på xbox hvor der der bliver sagt bliver sluttet af med "din luder" - hm, måske er jeg bare for sart og nærtagende?
Nå, men i morgen kommer min bror forbi - dog ved han ikke helt om han kommer om eftermiddagen eller efter aftensmad. Jeg håber lidt på at han vil spise med, for så skal jeg ikke sidde alene og spise u.u (mathias skal over med færgen med nogle gutter og kommer først hjem om aftenen nemlig). Søndag, skal vi så til næstved storcenter og bagefter på jensens bøfhus og spise, tu- tu- tusinde ben... *nynner videre på reklame sangen* - hvilket jeg ser meget frem til <3

Mandag skal jeg så til læge - hvilket jeg ikke ser så meget frem til, men bliver nød til det. . . Dog tager min mutti med til lægen, så det bliver nok ikke så slemt igen (håber jeg).

Nå men det var vidst nok for nu, take care <3

***

btw.. bare fordi jeg kan..så vil jeg i gang med en ny blog challenge så here we goes: 

30 day Game of Thrones Challenge!!!!!

Day 01 ~ Favourite character from book/show: 
Daneryes og Jon (ja ved godt at der står character og ikke characters -.-). Dany er sådan en fantastisk personlighed og Jon er bare nuttet <3

***

1 kommentar:

  1. Jeg er Robb Stark all the freakin way! :D

    Men du er ikke for nærtagende! Det er da mere de møgunger, der skal beskytte dem selv med grimme ord. Du skal bare være den bedre person ;)

    SvarSlet