navigation

tirsdag den 29. maj 2012

29. Maj 2012

Hej Guys.. 

Så kan jeg snart se enden på min psykologi opgave.. mangler kun lige at skrive konklusionen og læse den igennem for stavefejl og så er den ellers klar til at blive afleveret på torsdag! Dog har jeg ingen anelse om jeg har misforstået hvordan opgaven skulle stilles op og hvad der egentlig skulle være med i den, men hey, resten af min klasse aner heller ikke noget... så hvis det går galt og de dumper mig, så gør det egentlig ikke noget, så længe jeg så får en forklaring på hvad præcis der skal være i den opgave! 

men ej, selvfølgelig håber jeg ikke at jeg dumper, men ja ;) 

Ellers, den tid jeg ikke har brugt på at skrive opgave, har jeg brugt på at tegne - hvilket var så dejligt! Det er virkelig lang tid siden jeg har lavet noget i photoshop! - lige pt har jeg ikke fået lavet nogen tegninger færdige, men kan se at jeg har en hel masse skitser liggende der skal digitaliseres (fint ord, waow) ... 
nå men, det jeg så har fået lavet ser indtil videre sådan her ud.. :3


Fandt også ud af, at jeg stadig ikke har fået gjort meles fødselsdagsgave fra sidste år færdig.. den ligger stadig som en skitse... MEN, jeg skal nok få lavet den færdig meget snart!!!!!! I promise :c

og og og ... HA... har lige fået regninger der skal betales her i næste mdr.... ooooooog pga vi fik penge tilbage for varme/vand, ser det faktisk ud til at vi får penge for at bo her 8D .. så iiiiingen regninger wohooo!

nå men tror det var alt for denne gang.. take care <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar