navigation

tirsdag den 15. maj 2012

15. Maj 2012

Well.. det her er ikke helt en rigtig update...

 billetterne jeg vandt i GR's Tim Burton konkurrence er kommet med posten i dag.. yay... 
glæder mig til jeg skal ind og se den med Mathias \o/ 

og så har jeg fået købt strømpebukser til Miss Martian... vil dog lige skynde mig at nævne, at de er mere grønne irl.... så nu mangler jeg bare at købe grøn maling, sko, handsker og de sidste detaljer på tøjet og så er jeg hermed done.... hm... jeg overvejer så om jeg burde lave hendes season 2 outfit, .. så skal.. skal ikke? .. hvad syntes i? 

ellers... jeg tror jeg bliver nød til at få sparet op til at tage til svs næste år :C ..... it looks so awesooome!!!!

~ baaj

2 kommentarer:

  1. Kommer du til SVS-con næste år, så sover vi på DanHostel. Jeg holder ikke mere til sovesal xD

    SvarSlet