navigation

torsdag den 24. maj 2012

24. Maj 2012

I dag var jeg oppe og trække opgave til psykologi eksamen - kæft noget lort! Skal skrive om det eneste jeg ikke ville skrive om, da de tekster der høre til emne er så kryptiske og ja, bare virkelig frustrerende at læse.. :C ... Nå men det emne jeg har hedder så "Børn i særlige situationer" ... og lige pt har jeg fået skrevet ca en halv side >.> hvilket jeg har brugt 2 timer på... fml... nå men hvis jeg bare skriver en halv side om dagen, skal jeg jo nok nå at få skrevet max 5 sider til på torsdag... ;n; .... Dog har jeg viiiirkelig bare lyst til at sidde og tude lige nu - kan overhoved ikke overskue det !!! shit damn... fuck lort.... ahr!!!!!!! 

***

I går fik jeg brugt det meste af dagen på at se Batman: Under the Red Hood... (og ja.. det meste af dagen, betyder, det meste af dagen... da jeg så den flere gange XD) kæft det er en god film... og kæft hvor jeg tuder til den... JASOOOOOON ;n; <3 <3 <3

Dog, kan jeg ikke lade vær med at tænke på Supernatural når man høre Jason snakke.... haha.. men well.. Jensen Ackles har alligevel den perfekte stemme til en anti-helt.. ! men, det var godt nok mærkeligt at det var Neil Patrick Harris er lagde stemme til Nightwing - dog kunne man ikke høre at det var ham det meste af tiden.. men stadig lidt mærkeligt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar