navigation

fredag den 1. juni 2012

01. Juni 2012

Egentlig var planen, at jeg skulle lade vær med at spamme den her blog så meget - men lige i øjeblikket har jeg bare alt for meget lyst til at skrive ligegyldige ting ned. 

I går satte jeg og gloede nogle wip og 'rigtige' billeder igennem af mit harlequin cosplay - åh, hvor jeg dog savner det.! Så tror virkelig at jeg bliver nød til at få lavet et photoshot med det snart - så jeg kan få nogle nye billeder af det! Godt nok skal det stryges ret meget før det er værd at tage billeder af, da det er viiiirkelig krøllet efter at have ligget i en kasse. haha! 
_Og så tror jeg også at jeg skal have fundet en væg derhjemme hvor jeg kan hænge Harlequins maske op - for det er squ lidt synd at den bare ligger gemt væk nede i en kasse, når jeg har brugt så lang tid på at lave den!

Jeg har også fået snakket med min farmor om hvad jeg skal gøre ved mit Miss Martian cosplay - da jeg som sagt mange gange tidligere, ikke er tilfreds med kappen overhoved og trøjen kan jeg godt få på selv, men ikke af igen. ! ... så nu tror jeg, at jeg vil klippe lidt i den kappe jeg allerede har fået syet, så jeg kan finde ud af en måde så den sidder perfekt og derefter køber jeg noget nyt stof og syr det rigtigt denne her gang - så den ikke er for tung, eller for kort >3> .. høhø... Trøjen er som sagt meget tætsiddende og er lavet af noget stof der ikke kan strække sig overhoved (flot ino) - nå men, tænkte at nu hvor man skal males grøn, er det måske ikke så smart at den skal over hovedet - så finder en lynlås som jeg syr i ryggen på den og så burde den være til at få af uden at jeg er ved at dø!
_Med henhold til skoene og handskerne... så har min mor og jeg snakket om at vi finder nogle sko der passer i faconen og så finder vi noget blå farve og så bliver de squ farvet - for at finde nogle sko der ligner på nettet er åbenbart meget umuligt - medmindre man skal til at sy dem om! ... handskerne har jeg så overvejet at finde nogle hvide nogle i Matas (man kan få sådan nogle fine søde bomulds handsker der er beregnet til... æhm.. ingen anelse), som jeg også brugte til mit hope cosplay. de er behagelige at have på og dækker håndledet... de kommer så ikke til at ligne dem Miss Martian har på, helt nøjagtigt det går jo nok! (og ja.. handskerne skal så også farves)

åh.. jeg føler mig så mærkelig når jeg skriver så meget tekst om ingenting..SÅ STOP MIG DOG!!

Nå videre med at skrive om cosplay... Jeg har siddet og gloet lidt på mit Amber cosplay - og tror jeg vil sy det lidt om... lige pt sidder det nemlig ikke ekstremt godt på mig.. så tror også at det skal rettes til.. og så skal der tages nogle ordentlige billeder af det også!!!! (har et billede af det... :C ) ... jeg overvejer også lidt om man skulle lave hendes andet outfit... (http://konachan.com/post/show?md5=7182427691d1a381538800b2ec78d4cd) ... altså jeg tror faktisk at jeg har stoffet til det... så det er virkelig fristende at gøre :3

ej.. jeg skal nok stoppe nu... så baj baj <3 (og srry for stave/forståelsesfejl.. har ingen intentioner om at læse det igennem jeg skriver xD)

2 kommentarer:

  1. Hey, vi tager til Aalborg med vores AC cosplays, og så tager Sascha nogle billeder af os <3

    SvarSlet