navigation

søndag den 17. juni 2012

17. Juni 2012

Hey Guys.. 

I går var jeg i biografen og se Prometheus, sammen med mathias og hans familie.... Åh gud!!! ... det skal lige siges... at jeg ikke ville ind og se den til at starte med... og det var lidt tvang at jeg kom med ind og se den.... oooog jeg ser aldrig den film igen.. x.x .. Jeg ved godt at jeg er meget sart hvad angår klamme, ulækre, uhyggelige film... men fik at vide "åh.. nej.. den er da ikke uhyggelig.. det da mere en action film" ... ja right.... den var mega ulækker og væmmelig .. og holdte mig for øjnene det meste af tiden ;n; ...

Dog var den ret flot lavet... selvom der var ret mange plothuller i den >.> .. men hvis der nogensinde kommer en 2'er.. så bliver jeg hjemme og så læser jeg bare et resume af den! 

I dag... har jeg ikke lavet en skid.. jeg burde begynde at forberede mig til min psykologi eksamen, men - ja... jeg sidder bare og glor tomt på det papir, hvor min disposition burde stå på.. Jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal gribe det an eller hvad jeg dog skal sige til eksamen... så jeg håber lidt at jeg får en åbenbaring i morgen - eller tirsdag morgen/formiddag, før jeg skal op x.x

Det var vidst alt for nu, take care!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar