navigation

onsdag den 27. juni 2012

27. Juni 2012

Hey Guys..

Egentlig var det mening at jeg ville starte denne blog med at dele en hel masse fine billeder fra sankt hans på middelaldercenteret i Nykøbing F - men er alt for træt og doven til det lige nu... så det bliver lige en kedelig blog uden billeder! 


Jeg startede dagen i dag, med at være på glostrup hospital.. hvor de stadig ikke kan se noget på prøverne, men da jeg viste lægen billederne vi har taget af mine led når de hæver, kunne hun godt se at der var noget helt galt - så nu skal jeg prøve at tage gigt medicin i en prøve periode, og så må vi se om det hjælper. Yderligere skal der så tages blodprøver hver anden uge, men det var vidst mest for tjek! 

Efter jeg havde været på hospital blev jeg kørt til vordingborg og smidt af på seminariet, da jeg skulle op til KLM eksamen kl 15. Alle eksamenerne var en halv time forsinket, så man sad bare og blev mere og mere nervøs. Nå men hvordan gik det så? ..

Min opgave var noget lort (hvilket jeg godt selv vidste, da det er den værste opgave jeg nogensinde har skrevet), men fik ordret at vide at jeg var klog og havde en meget nørdet viden - jeg skulle bare få struktureret min opgave bedre og så vide mere bestemt hvad jeg skulle sige til eksamen (jeg lavede min disposition 1 time før jeg skulle ind så hey), så ville jeg sagtens kunne score top karakter ... men endte med at få 4, hvilket jeg er så glad for - havde virkelig regnet med at skulle op til en re-eksamen!!!

så sommerferie frem til september.. åh kan jeg dog lige klare det.. ?det tror jeg da nok lige at jeg kan!!!

Og til alle jer smukke og kloge mennesker jeg kender som enten er blevet studenter i år, eller afsluttet jeres uddannelser... JEG ER SÅÅÅÅÅ STOLT AF JER!!! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar