navigation

søndag den 10. juni 2012

10. Juni 2012

I fredages holdte min gamle folkeskole klasse 5 års jubilæum - hvilket var så ekstremt hyggeligt! Det var virkelig sjovt at se dem alle sammen igen...! Det der dog overraskede mig mest var, hvor lidt alle egentlig havde forandret sig.. Altså udseendesmæssigt ser vi alle jo meget ældre ud - men den måde vi snakkede med hinanden var præcist som i folkeskolen.. fantastisk! (Dog pga sygdom, kunne jeg kl 2 ikke holde mig vågen mere, så der tog jeg hjem :C )

Steno anno 2012!!
Jeg glæder mig allerede til at se dem alle sammen igen!!

Lørdag gik så med at være hos min farmor, hvor vi syede kappe!! wuhuuuu ... Dog fik jeg ikke lavet den helt færdig (mangler lige kraven) så i får ikke lige nogle billeder ;D ...

I dag har jeg så siddet og farvelagt nogle af de tegninger jeg havde liggende...
Meles oc Rei og min oc Mina... (og.. fiktiv datter.. oh yea.. det er det jeg kan ;D )
dog tror jeg at jeg skal have lavet noget ved Reis tøj på et tidspunkt, så det ikke bare er så blåt og kedeligt :C .... 
Det her er så min OC Alex.. der er fra en af mine noveller... 
Ih, jeg er seriøst helt forelsket i ham.. og kan godt forstå at Mai i mine noveller, heller ikke kan stå for ham - hø hø hø... Egentlig burde jeg få renskrevet nogle af historierne, og så dele dem med jer.. men well... vi får at se hvor meget jeg når her i sommerferien :3

Nå, nu er jeg faktisk også snart færdig med Miss Martian cosplayet... (mangler som sagt kun kraven på kappen og så lige finde nogle sko \o/ ) Mit FF type 0 - Deuce cosplay er jeg også snart færdig med - selvom jeg lidt frygter at skulle lave de der skulderting :C .... men håber jeg snart får lavet det færdigt så jeg kan begynde på SoulCalibur V - Pyrrha Omega... det bliver noget af en udfordring.. men glæder mig til at gå i gang.... oooooooog når jeg så engang er færdig med det.... så skal jeg i gang med Ty Lee fra Avatar: The last airbender... hun er seriøst noget af det kæreste..!! omg.. - hm.. ja jeg har mange planer.. damn... men jeg skal nok nå det inden året er omme!!! .... og så står den altså på Tim Drake cosplay til næste år.... !!!!!!! Det var meningen at jeg ville lave Miss Martian fra anden sæson af YJ.. men lige nu kan jeg ikke så godt li hende... so Tim Drake it is... (medmindre M'gann selvfølgelig bliver rar igen .. høhø )

take care <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar