navigation

lørdag den 2. april 2011

02.04.11

Så er jeg igen faldet lidt ned på jorden efter skænderiet med min far den anden dag. suk.... 

men I går kom min bror så forbi :D weeeh.. hvor var det dog rart at se det lille pus... Det startede med at jeg hentede ham henne ved bus stopstedet og så hurtigt hjem, og smide hans tasker af - hvorefter vi gik op for at handle ind til aftensmaden :3 .. Dreas havde bestemt at vi skulle ha kylling i cola.. ja.. det lyder lidt mystisk og det smager super ulækkert xD .. så jeg sad som et lille kræsent barn ved madbordet og spiste tørre ris, da jeg ikke kunne tage smagen af det andet ... haha..

Om aftenen tog vi så ind og så World Invation Battle Los Angeles... vil sige.. i det man sidder og ser den, så er det en virkelig awesome film hvor man ikke kan slappe af på noget tidspunkt pga der sker så meget hele tiden... men når man så er på vej hjem og diskuterer den med andre, så bliver plottet pludselig dårligere og dårligere...
altså i og for sig er det en sindssyg god film, der er godt lavet og virkelig spændende - MEN.. lad vær med at tænke over den bag efter... XD .. 

her i dag, blev Dreas så hentet igen... af mor og .. far.... mor var sød og rar... men det var lidt akavet at snakke med far... >> ... og så fik jeg liiige mit nye spejl som mor havde købt med inde fra Ikea af \o/ .. weeh :3 

ellers er dagen bare gået med at spille sims 3 på 'boxen og lave et helt nyt budget, så jeg kan se hvad jeg reelt bruger mine penge på :3 ... 

lige nu.. er klokken 20.35.. og jeg har endnu ej fået aftensmad XD ... så... mathias er i gang med at lave pariser toaster til os, da vi var nogle klovne der ikke fik handlet ind til aftensmad i dag -.- XD ... fuuuuu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar