navigation

tirsdag den 26. april 2011

26.04.11

Hej guys :3 

så det snart et stykke tid siden jeg sidst har blog'et... egentlig har jeg siddet mange gange bare og tænkt, at jeg snart burde skrive noget, men så blev det alligevel ikke til noget... 

nå men.. det har været påskeferie.. yay for det.. eller.. kan ikke rigtig huske hvad jeg har lavet i ferien faktisk? - så tror bare at jeg har stenet.. ej.. passer ikke om onsdagen tog jeg sammen med nogle  andre fra klassen, ind til Copenhagen Games, hvor vi skulle filme hele eventet... pisse fed oplevelse... 

eller... torsdag aften fik jeg et sammenbrud, så jeg begyndte bare at tude i en endeløs strøm - så det endte med at jeg måtte tage toget hjem om natten, hvorefter min far og Dreas hentede mig i Nyk F. hvor jeg så fik lov til at bo hos dem resten af weekenden, da de ikke ville have at jeg skulle være alene hjemme og bare ende med at gøre noget dumt.. ;n; (elsker virkelig mine dejlige forældre og min dejlige Dreas for at passe på en den weekend <3 ) ....
nå men... så var den weekend væk... og det blev mandag... hvor jeg fandt noget frem fra gemmeren jeg aldrig havde troet jeg skulle blive afhængig af igen.... WORLD OF WARCRAFT...! jaja, bare kald mig meega nørdet og nedern, men jeg elsker det spil... sååe hele mandagen (eller det meste af den) gik med at sidde og prøve på at finde ud af hvordan man spiller det igen.. FANTASTISK...  mh... godt nok nåede jeg kun til lvl 16, men det går nok xD ... men vil sige... min nye char. Kaspian er så pretty og awesome... gider overhoved ikke spille på min gamle char. mere xD ... 

Dog skal det siges, at jeg faktisk stadig spiller Hunter... og stadig spiller blood elf.. men hvad fanden XD ...det sjovt at komme igang igen efter næsten 3 års pause xD 

nå men nok om wow... ..... og videre til cosplay.. jeg har stadig ikke fået taget mig sammen til at bestille stof og kommer nok heller ikke til det før min mormor og morfars guldbryllup er overstået her i næste weekend... 

men so far ser mine planer til genki således ud: 
~ Tyrande Whisperwind (wow)
~ Ashe (FF XII ~ måske)
~ Nero (own char)

og ellers ved jeg ikke....

egentlig når jeg kommer til at tænke over det.. ved jeg faktisk ikke hvor mange penge jeg vil få i overskud til cosplays her det næste stykke tid... for mange af mine hård opsparet penge (liiiie!) skal gå til den tush jeg snart skal ha... fuuu >3> .. hvorfor skal alt koste så mange penge XD .. 

nååe... så er det også næste uge hvor vi skal igang med vores projekt... glæder jeg mig? ... NEJ.. gider virkelig ikke.. men ja.. sådan er det.. jeg vil jo gerne ha min uddannelse XD ...

men ellers sker der ikke så meget.... har fået en ny granfætter og grankusine i nordjylland, som vidst snart skal døbes... så, ved ikke om man skal til barnedåb eller ej xD 

og så overvejer jeg lidt, om jeg snart burde tage til kbh. og få besøgt sødeste Emma.. <3

nå men baj baj for denne gang <3 og respekt hvis i har læst hele den omgang gøjl igennem jeg lige har fyret af xD

2 kommentarer:

  1. (København, København, Københaaaaaavn <3)

    Er ked af, at det gik sådan om torsdagen! Godt de kunne passe dig <3 Hvor er Mathias henne? :o
    Held og lykke med future cosplays!

    SvarSlet
  2. (yeaaa <3)

    me too :/ men det var rart at komme hjem..
    - og mathias var også til chp games.. så han kunne ikke tage hjem med en ><

    og taaaark :3 <3 kommer du til genki? :D

    SvarSlet