navigation

mandag den 11. april 2011

11.04.11

I dag var jeg ved at bryde sammen i gråd da jeg var i skole... Leya fra klassen var virkelig provokerende og latterlig at høre på (gider ikke uddybe hvorfor >> srry)... men det endte med at jeg simpelthen gav op ved at forsvare mit manus og var så tæt på bare at gå hjem da jeg mit hovede ikke kunne rumme mere den dag.. 

Jeg blev dog i skolen hele dagen (fantastisk nok), hvor jeg så efter skolen sad og snakkede med Camilla fra klassen.. Vores lærer Robert kom så hen og spurgte hvordan jeg havde det efter Leya havde været sådan og sådan, hvor jeg så fik forklaret ham om min depression og sådan. Det var virkelig rart at han gad lytte til en og han var virkelig forstående. 

Ellers er dagen bare gået med at tegne lidt og så bare slappe af. Hvilket gjorde at jeg fik lavet lidt fanart... denne gang Eternal Sonata's Claves.. godt nok er jeg stadig ikke så glad for spillet, men Claves er nu rigtig sød :3 
Så er der ellers kun 2 dage tilbage, og så har man påskeferie.. Dog skal man "i skole" i ferien, da vi skal ind og filme til Copenhagen Games, men vil sige.. jeg glæder mig ret meget til det :D skal nok blive nice..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar