navigation

mandag den 18. april 2011

18.04.11

så er Eternal Sonata gennemført \o/ yay... det tog jo heller ikke lige 100 år at komme igennem det xD - så det bare lige at komme igennem det en gang til for at få de sidste achievements (yea ino.. achievement whore)

ellers, er jeg også begyndt at være lidt træt af at se anime for tiden.. så er gået hen til amerikanske serier \o/ ... lige for tiden står den på at se Batman Beyond færdig... elsker virkelig den serie... og det er virkelig en rar afveksling fra anime'en... ~u~ ...
ellers tror jeg, at jeg vil gense Teen Titans serien bagefter, bare for morskabens skyld.. men nu må vi se hvornår det bliver... ;D 

Ellers er jeg så småt ved at gøre mig klar til at skulle til Copenhagen Games her på onsdag... (ja jeg ved godt det først starter torsdag... men da vi skal ha sat alt vores kamera udstyr og sådan op, så tager vi derind allerede onsdag xD) .. egentlig er jeg ikke så nervøs for selve eventet... da camilla og jeg skal stå for at dokumentere hvordan eventet er og hvilke ting der foregår der.. og ikke selve css og sc2 kampene.. (bliver awesome) ...

ellers er der ikke så meget at fortælle... er gået ret så meget i stå med mine cosplays til genki.. eller rettere sagt.. jeg er stadig ikke gået igang med dem xD .. fail.. men ja... tror jeg bestiller materialer hjem i næste mdr til mit Ashe cosplay.. og så må vi ellers se hvad det bliver til... 

~ end.. :3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar