navigation

søndag den 10. april 2011

10.04.11

I dag har min dejlige Mathias fødselsdag :3 .. weeh... tillykke med de 21 skat *møs møs møs* ... godt nok betød det her for mig, at jeg har bagt boller siden kl 9 i morges, lavet lagkage, dækket bord m.m. og sådan.. så har først fået lov til virkelig at slappe af nu, da gæsterne er kørt igen :D

ellers har jeg ikke rigtig lavet noget i weekenden.. 

I fredages ringede jeg til lægen pga, han havde skrevet til mig at det nok liige var klogt at jeg ringede til ham, da mine blodprøver var underlige... så det gjorde jeg.. og han ved ikke hvad jeg fejler.. yay .. -.- .. så flere blodprøver til mig på torsdag :D !

lørdagen gik så med at få skrevet/tegnet et storyboard til mit manus... hvilket tog helvedes lang tid.. fuuu .. og så har jeg ellers bare gjort hele huset rent .___. XD ... 

ellers er der ikke mere at skrive om for denne gang .. kommer sikkert i tanke om noget lige så snart jeg har trykket "udgiv indlæg" men det må så vente til næste blog.. 
take care :D ! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar