navigation

mandag den 5. september 2011

05.09.11

I dag var første skoledag efter en masse ferie, hvilket betød at jeg selvfølgelig vågnede flere timer før jeg egentlig skulle op. 

Vi skulle starte semesteret med at have marketing, hvilket jeg så frem til, da jeg virkelig manglede det fag i det forgående semester. Dog havde jeg ikke troet af vi skulle ha pædagog time i dag. Hvor vi ca bruger dagen på at skrive de ting ned vi vil lærer om, skrive 25 mål ned for resten af året og så lige hører en sludder for en sladder om segmentering (hvor havde jeg dog troet at vi skulle lære det uddybende da vores lærer sagde at vi skulle snakke om det nu - så jeg blev noget så skuffet). 

Så er virkelig spændt på at se hvad vi skal have om imorgen (lad det ikke blive flash). 

ellers er dagen gået meget stille og rolig, har været noget så negativ og tvær det meste af eftermiddagen, men ved ikke om det bare er en blanding mellem at være skuffet over skolestart timernes faglige niveau, at være træt efter at have været i skole (man bliver nemt træt af at sidde i en bus til og fra skole) og så bare at være en smule skoletræt allerede (besked til mig selv, i dit næste liv holder du lige et sabbat år mellem gymnasial- og videregående uddannelse)

nå men imorgen bliver jeg så noget så forkælet, for Mathias har lovet at smide mig af på vejen når han skal på arbejde, så skal kun tage bussen hjem (yay for at have en defekt cykel - skal altså have lavet den imorgen!)

Men her er en lille skitse tegning af 2 af mine OC's Mai og Alex... (i dejlig mobil kvalitet)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar